Countdown to Coachella

Saturday, April 21, 2007

Yr I Huvudet

Jag bara sitter och stirrar i skärmen hela dagen och nu har jag faktiskt lite yr i huvudet (så mycket att jag behövde lägga mig ett tag, det påminer mig om Lucille i Arrested Development!). Det är ju slutexamen och jag har ingen tid att gör nåt annat än att studera. Det suger! Men sådant är livet!

Japanska kursen håller på slaktar mig, särskilt min japansk samtal klass. Alltså jag tycker att kursen är väldigt bra, men än då när det gäller slutexamen så hatar jag alla mina kurser. Jag tycker det är ganska dumt att satsa så mycket på ett prov. I alla fall så hoppas jag att jag får bra betyg.

Jag har lite dåligt nyheter för er som tycker om Trance. Jag fick det här i brevlådan idag ifrån Ludwig Holm som står så här:

"Sebastians Remix på The Longset Journey kommer troligtvis inte släppas, tyvärr. The Longest Journey kommer släppas väldigt snart med en rad remixer, håll ögonen öppna!"

Jag fick en rip ifrån EnigmaT, och jag tyckted då som jag gör just nu, den låten är en av den bäst jag hörde i 2006. I alla fall, jag tycker att Ludwig är en bra producent och om han fortsätter med sina skapningar kommer han att påverka den ganska stillastående trance scenen. Lycka till!

Music:
Headstrong feat. Tiff Lacey - Symphony of Soul
A great follow up to the last track that was released by Headstrong, "The Truth", of which David West did a massive remix for. Tiff does a great job on the vocals, without making them cheese. I like her voice in the track, it's not overbearing. Good job!

I'll post the regular tomorrow, heard the new Ulrich Schnauss CD? It's awesome, I'll review it maybe tomorrow, it's the only thing keeping me sane through finals.

No comments: